多層指導モデル(MIM)の導入及び取り組みに対する教員の意識に関する研究

( 最大 2000 件 )
URI http://repository.center.wakayama-u.ac.jp/metadata/2855
FullText URL
DOI
Language
jpn
Set
和歌山大学
Journal Title
和歌山大学教育学部紀要. 教育科学
NCID
AN00257966
Volume
67
Order
07
Start Page
51
End Page
57
Published Date
2017-02-22
Title
多層指導モデル(MIM)の導入及び取り組みに対する教員の意識に関する研究
Title Transcription
Title Alternative
The Investigations of Teacher's Attitude to Introduction and Practice of the Multilayer Instruction Model(MIM)
Authors
著者 南 恵子
チョシャ ミナミ ケイコ
Author Minami Keiko
所属 大阪府立岸和田支援学校
Affiliate Osaka Prefectural Kisiwada School for all the students with needs
著者 江田 裕介
チョシャ エダ ユウスケ
Author Eda Yusuke
所属 和歌山大学教育学部
Affiliate Faculty of Education, Wakayama University
Keywords
多層指導モデル(MIM)
特別支援教育
教員の意識
Content Type
Departmental Bulletin Paper
Text Version
publisher
Copyright(C)2011- Wakayama University. All Rights Reserved