システム思考に基づくブランドコンセプト、ブランド価値指標及びブランドマネジメントシステムの開発 : 日用品市場を事例として

( 最大 2000 件 )
URI http://repository.center.wakayama-u.ac.jp/metadata/3193
FullText URL
DOI
Language
jpn
Set
和歌山大学
Order
059
Start Page
1
Published Date
2013-03-26
Title
システム思考に基づくブランドコンセプト、ブランド価値指標及びブランドマネジメントシステムの開発 : 日用品市場を事例として
Title Transcription
Title Alternative
A development of the brand concept, the brand value index and the brand management on a basis of system intelligence : Case Study of the Consumer Goods Market
Authors
著者 今井 秀之
チョシャ イマイ ヒデユキ
Author Imai Hideyuki
所属 和歌山大学システム工学研究科
Affiliate Graduate School of Systems Engineering, Wakayama University
Content Type
Thesis or Dissertation
Text Version
ETD
Grant ID
甲第59号
Granted Date
2013-03-26
Degree Name
博士(工学)
Grantor
和歌山大学
Copyright(C)2011- Wakayama University. All Rights Reserved