合衆国憲法修正第1条と多様性の促進

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DOI[info:doi/]
本文言語
日本語
区分
和歌山大学
掲載誌名
和歌山大学経済学会研究年報
ISSN
1880490X
NCID
AA1205610X
21
並び順
04
開始ページ
71
終了ページ
91
発行日
2017-09-30
標題(和)
合衆国憲法修正第1条と多様性の促進
標題(ヨミ)
標題(欧)
Focusing on Rhineland Tourism
作成者
著者 澤田 知樹
チョシャ サワダ トモキ
Author SAWADA Tomoki
所属 和歌山大学観光学部
Affiliate Faculty of Tourism, Wakayama University
キーワード(和)
合衆国憲法修正第1条
多様性
少数者
キーワード(欧)
The First Amendment
diversity
minority
資料タイプ
紀要論文
抄録(欧)

In the modern new world, the mass media dominated public discourse. The mass media had become indispensable to public discussion, and mass communications had undermined the possibility of widespread participation. This crisis of communication became a crisis in the freedom of speech. In the 1930s, the Supreme Court identified the paramount values of the First Amendment as freedom of expression and freedom of public discussion. This article describes the development of the public forum doctrine.

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