ID | 4439 |
フルテキストファイル | |
その他のタイトル(欧) | Theories on Corporate Social Responsibility in Tourism of Recent Years
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作成者 |
大橋 昭一
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Self DOI [info:doi/] | |
掲載誌名 |
観光学
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ISSN | 21852332
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NCID | AA12438820
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巻 | 25
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開始ページ | 1
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終了ページ | 12
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並び順 | 01
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発行日 | 2021-09-30
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本文言語 |
日本語
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記事種別(和) | 研究論文
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キーワード(和) | 企業の社会的責任
ツーリズム業
中小企業
ツーリズム・デスティネーション
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キーワード(欧) | corporate social responsibility
tourism industries
small and medium enterprises
tourism destination
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抄録(欧) | While there has emerged such an opinion that the concept of “Corporate Social Responsibility” shall be replaced by the “Corporate Sustainability and Responsibility” as a transformative perspective, this paper argues that the concept “Corporate Social Responsibility” is still valid in many industries as tourism so far.
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資料タイプ |
紀要論文
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著者版フラグ |
出版者版
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