ダウンロード数 :? 件(過去1年分の合計)
ID 4439
フルテキストファイル
その他のタイトル(欧)
Theories on Corporate Social Responsibility in Tourism of Recent Years
作成者
大橋 昭一
Self DOI [info:doi/]
掲載誌名
観光学
ISSN
21852332
NCID
AA12438820
25
開始ページ
1
終了ページ
12
並び順
01
発行日
2021-09-30
本文言語
日本語
記事種別(和)
研究論文
キーワード(和)
企業の社会的責任
ツーリズム業
中小企業
ツーリズム・デスティネーション
キーワード(欧)
corporate social responsibility
tourism industries
small and medium enterprises
tourism destination
抄録(欧)
While there has emerged such an opinion that the concept of “Corporate Social Responsibility” shall be replaced by the “Corporate Sustainability and Responsibility” as a transformative perspective, this paper argues that the concept “Corporate Social Responsibility” is still valid in many industries as tourism so far.
資料タイプ
紀要論文
著者版フラグ
出版者版