ダウンロード数 :? 件(過去1年分の合計)
ID 5007
フルテキストファイル
その他のタイトル(欧)
German lesson in face-to-face class and online class compared from the perspective of learners and the teacher
作成者
Self DOI [info:doi/]
掲載誌名
和歌山大学クロスカル教育機構研究紀要
出版者
和歌山大学クロスカル教育機構
ISSN
24336130
NCID
AA12815903
4
開始ページ
120
終了ページ
129
並び順
11
発行日
2023-03-31
本文言語
日本語
記事種別(和)
実践報告
キーワード(和)
ドイツ語学習
対面授業
オンライン授業
共同学習
キーワード(欧)
German lesson
face-to-face class
online class
collaborative learning
抄録(欧)
The results of opinion interviews with students who studied German in face-to-face classes in the first semester 2022 and in Zoom classes in the second semester 2022 showed that, contrary to the author’s expectations, the majority preferred face-to-face classes to Zoom classes. They reported that they could communicate and learn with other students more effectively than they did in online classes.
資料タイプ
紀要論文
著者版フラグ
出版者版