ID | 5007 |
フルテキストファイル | |
その他のタイトル(欧) | German lesson in face-to-face class and online class compared from the perspective of learners and the teacher
|
作成者 | |
Self DOI [info:doi/] | |
掲載誌名 |
和歌山大学クロスカル教育機構研究紀要
|
出版者 | 和歌山大学クロスカル教育機構
|
ISSN | 24336130
|
NCID | AA12815903
|
巻 | 4
|
開始ページ | 120
|
終了ページ | 129
|
並び順 | 11
|
発行日 | 2023-03-31
|
本文言語 |
日本語
|
記事種別(和) | 実践報告
|
キーワード(和) | ドイツ語学習
対面授業
オンライン授業
共同学習
|
キーワード(欧) | German lesson
face-to-face class
online class
collaborative learning
|
抄録(欧) | The results of opinion interviews with students who studied German in face-to-face classes in the first semester 2022 and in Zoom classes in the second semester 2022 showed that, contrary to the author’s expectations, the majority preferred face-to-face classes to Zoom classes. They reported that they could communicate and learn with other students more effectively than they did in online classes.
|
資料タイプ |
紀要論文
|
著者版フラグ |
出版者版
|