ID | 580 |
FullText File | |
Title Transcription | チイキ イメージ ノ キテイイン ワカヤマケン ノ チイキ イメージ ト ソノ キテイイン ニ カンスル ショウヒシャ チョウサ ケッカ オ モト ニ
|
Title Alternative | The Determinants of Area Images : Consumer Research on Area Image of Wakayama Prefecture
|
Authors |
大津 正和
|
Self DOI | |
Journal Title |
Tourism Studies
|
ISSN | 21852332
|
NCID | AA12438820
|
Volume | 3
|
Start Page | 1
|
End Page | 9
|
Order | 01
|
Published Date | 2010-07-01
|
Language |
jpn
|
Keywords | 地域イメージ
地域ブランド
観光マーケティング
目的地マーケティング
プロモーション
|
Keywords Alternative | area image
area brand
tourism marketing
destination marketing
promotion
|
Content Type |
Departmental Bulletin Paper
|
Text Version |
publisher
|
Category (Wakayama) |
680 Transportaion Services. Tourism
|
Accession No. | KJ00006850299
|