ID | 2856 |
フルテキストファイル | |
その他のタイトル(欧) | Approach of Competency-Based Training to Developing School Teacher's Competency of Professional Practice in Inclusive Education for Children with Disabilities : Theory and Practice in Vietnam
|
作成者 |
NGUYEN Xuan Hai
LE Thi Thuy Hang
|
Self DOI [info:doi/] | |
掲載誌名 |
和歌山大学教育学部紀要. 教育科学
|
出版者 | 和歌山大学教育学部
|
ISSN | 13425331
|
NCID | AN00257966
|
巻 | 67
|
開始ページ | 59
|
終了ページ | 67
|
並び順 | 08
|
発行日 | 2017-02-22
|
本文言語 |
英語
|
キーワード(欧) | Competency
Competency-Based Training/CBT
children with disabilities
inclusive education
school teacher
|
資料タイプ |
紀要論文
|
著者版フラグ |
出版者版
|