ID | 2878 |
フルテキストファイル | |
その他のタイトル(欧) | A case study on analysis of curriculum for the integrated course for upper secondary level : Focusing on the investigation for the situation of student’s subject choice and course results after graduation by cluster analysis
|
作成者 |
佐藤 史人
太田 政男
原 健司
林 萬太郎
阿部 英之助
|
Self DOI [info:doi/] | |
掲載誌名 |
和歌山大学教育学部紀要. 教育科学
|
ISSN | 13425331
|
NCID | AN00257966
|
巻 | 67
|
開始ページ | 247
|
終了ページ | 256
|
並び順 | 30
|
発行日 | 2017-02-22
|
本文言語 |
日本語
|
キーワード(和) | カリキュラム
進路指導
キャリア教育
総合的な学習の時間
|
資料タイプ |
紀要論文
|
著者版フラグ |
出版者版
|