ID | 530 |
FullText File | |
Title Transcription | コドモ ノ タメ ノ サンカガタ オンガク プログラム ノ コウセイ ヨウケン ロンド ノ リカイ オ メザシタ オンガク ノ サンドウィッチ オ ツクロウ オ ジレイ トシテ
|
Title Alternative | Criteria for a Participatory Music Program : Teaching children to understand the rondo
|
Authors | |
Self DOI | |
Journal Title |
Faculty of Education, Wakayama University bulletin of Center for Educational Research and Training
|
ISSN | 13468421
|
NCID | AA11806940
|
Volume | 20
|
Start Page | 105
|
End Page | 113
|
Order | 15
|
Published Date | 2010-08-31
|
Language |
jpn
|
Keywords | ロンド
アウトリーチ
協同創造
身体表現
オルフ
|
Content Type |
Departmental Bulletin Paper
|
Text Version |
publisher
|
Accession No. | KJ00006752459
|