和歌山大学教育学部紀要. 教育科学 67
2017-02-22 発行

和歌山県立伊都中央高等学校定時制課程の教育課程編成における「多様化への対応」と「共通性の確保」について : 和歌山県立伊都高等学校の教育課程との比較検討を通して

About 'Responding to diversification' and 'securing commonality' in curriculum organization of Wakayama prefectural Ito Chuo upper secondary school part-time course : Through a comparative study with the curriculum of Wakayama prefectural Ito upper secondary school
栗原 充司
佐藤 史人
フルテキストファイル
Self DOI [info:doi/]
本文言語
日本語
開始ページ
239
終了ページ
246
キーワード(欧)
curriculum
responding to diversification
securing commonality
ensuring the quality of upper secondary education
collaboration and cooperation with the region
curriculums open to society
分類(和歌山関係論文)
370 教育
著者版フラグ
出版者版